1
Καλάθι
Wish
list
i-get.gr / Αποστολές - Επιστροφές  
 Επικοινωνία
700 700 8700
(αστική χρέωση)
  Ώρες Λειτουργίας
Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο  
09:00 - 14:00  
Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή  
09:00 - 14:00  
17:00 - 21:00  

 Τμήματα Υποστήριξης
  Εξυπηρέτηση Πελατών info@i-get.gr
  Τμήμα Πωλήσεων sales@i-get.gr
  Τμήμα Service support@i-get.gr
  Οικιακοί Χρήσες support4u@i-get.gr
  Εταιρικοί Πελάτες it-support4u@i-get.gr
Αποστολές - Επιστροφές  

 

Αποστολές & Επιστροφές

Παράδοση από την έδρα του iGet Φιλλίπου 13 Έδεσσα Τ.Κ.: 582 00, εφόσον έχετε  επικοινωνήσει μαζί μας, έχετε δηλώσει την πρόθεσή σας και σας έχουμε ενημερώσει ποια ώρα και μέρα μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας.
Οι αποστολές με Courier γίνονται με την Γενική Ταχυδρομική καθώς επίσης και με τις συνεργαζόμενες με αυτή εταιρίες Courier.


Εντός Νομού Πέλλας - Χρεώσεις Αποστολών

Δωρεάν μεταφορά και παράδοση για παραγγελίες άνω των 75 €.
Για παραγγελίες κάτω των 75 € ο αγοραστής επιβαρύνεται με 4,90€ μεταφορικά έξοδα (συμπεριλαμβανομένου Νόμιμου Φ.Π.Α 24%.).

Εκτός Νομού Πέλλας - Χρεώσεις Αποστολών

Για εκτός Έδεσσας περιοχές, τα έξοδα αποστολής είναι:

4,90 € με Φ.Π.Α. 24% για δέματα μέχρι 3 κιλά, και
1,30 € με Φ.Π.Α. 24% για κάθε επιπλέον κιλό.(Το βάρος του  αποσταλλόμενου προιόντος είναι αυτό από τον κατασκευαστή ή όπως αυτό προκύπτει από τον κανόνα της ογκοχρέωσης).

Αντικαταβολή:
Για Περιοχές Εντός Νομού Πέλλας δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.
Για Περιοχές Εκτός Νομού Πέλλας η επιπλέον χρέωση είναι 2,00 € με Φ.Π.Α. 24%.(πληρωμή στον εκπρόσωπό μας κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας). Σε περίπτωση αποστολής μέσω μεταφορικής αυτή η δυνατότητα δεν υπάρχει.
Δυσπρόσιτες Περιοχές: Αποστολές σε Δυσπρόσιτες περιοχές επιβαρύνονται με επιπλέον χρέωση 8€ .
Δυσπρόσιτες θεωρούνται οι περιοχές εκτός των ορίων των πόλεων του δικτύου της Γενικής Ταχυδρομικής Α.Ε.Ε (Ενημερωθείτε για το δίκτυο καταστημάτων της Γενικής ταχυδρομικής είτε από το σχετικό επισυναπτόμενο αρχείο. είτε από την ιστοσελίδα της Γενικής Ταχυδρομικής)
Παράδοση Σάββατο (για περιοχές εντός και εκτός Νομού Πέλλας): Εφόσον η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί έως την Παρασκευή 7:00 πμ και αποστείλετε email για παράδοση Σάββατο , θα ενημερωθείτε από τον εκπρόσωπό μας για την δυνατότητα αυτή και η επιπλέον Χρέωση ανέρχεται στα 5€
Παρέχεται η δυνατότητα ασφάλισης των προϊόντων κατά την μεταφορά κατόπιν συνεννόησης και επιβάρυνσης με ανάλογη χρέωση (ζητείστε να ενημερωθείτε).

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

1.    Αν το δέμα ξεπεράσει τα 3 κιλά βάρος είτε πραγματικά είτε ογκομετρικά και εφόσον δεν προκύπτει η σχετική χρέωση από το αυτόματο σύστημα χρεώσεων μεταφορικών, θα ενημερωθείτε άμεσα από το i-Get | Multimedia Store για το ακριβές κόστος μεταφορικών της παραγγελίας σας (ΠΡΙΝ την αποστολή της και ΠΡΙΝ υπάρξει χρέωση πιστωτικής κάρτας ή κατάθεσης σε λογαριασμό της εταιρείας μας ) .
2.    Για παραδόσεις στην Κύπρο και εκτός Ελλάδας, θα ενημερώνεστε από το iGet για τα ακριβή μεταφορικά έξοδα. Οι αποστολές πραγματοποιούνται με Courier . Τρόποι πληρωμής στις συγκεκριμένες αποστολές :  Κατάθεση ή πιστωτική κάρτα ΜΟΝΟ.
3.    Για πολύ βαριά ή Ογκώδη Αντικείμενα η Παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί με μεταφορική εταιρεία σε όλη την Ελλάδα προς όφελος του αγοραστή και κατόπιν σχετικής συνεννόησης με το αντίστοιχο τμήμα του iGet.
Ενδεικτικές τιμές ανά δέμα (μετρίων διαστάσεων και βάρους) περίπου 9,00 € .
•    ΠΡΟΣΟΧΗ : Στην περίπτωση που η μεταφορά γίνει  με μεταφορική εταιρία η εξόφληση των προϊόντων γίνεται με όλους τους τρόπους πληρωμής ,τους οποίους έχουμε αναφέρει στην σχετική ενότητα ΠΛΗΝ της Αντικαταβολής.
4.    Ποιότητα και Ασφάλεια: iGet στέλνει όλες τις παραγγελίες σφραγισμένες. Σε περίπτωση που από λάθος παραλάβετε την παραγγελία σας σε ανοιχτό ή κατεστραμμένο δέμα θα σας παρακαλούσαμε να μην την κάνετε αποδεκτή και να επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας.

•    Χρόνος παράδοσης:

i.    Εάν το προϊόν που επιλέξατε είναι ετοιμοπαράδοτο σας το παραδίδουμε εντός 1 με 2 εργάσιμων ημέρων για όλους τους προορισμούς, πλην των νησιωτικών και  δυσπρόσιτων περιοχών (σε σπάνια αλλά διαφορετική περίπτωση ενημερώνεστε από το αντίστοιχο τμήμα του iGet).
Παραδόσεις : Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 18:00 (εκτός αν αιτηθεί η αποστολή Σάββατο με τους όρους που την διέπουν).
Ο χρόνος παράδοσης αναφέρεται σε εργάσιμες ημέρες και ισχύει για παραγγελίες μέχρι τις 15:00μμ και εφόσον τα προϊόντα είναι διαθέσιμα. Ο χρόνος ισχύει από τήν στιγμή που θα καταχωρηθεί η παραγγελία και μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες.
Σε Νησιωτικούς προορισμούς οι παραδόσεις γίνονται από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.
Σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές (αφορά μεταφορά και παράδοση αποστολών προς περιοχές εκτός ορίων των κύριων πόλεων ,βλέπε σχετικό αρχείο) , η παράδοση μπορεί να ολοκληρωθεί έως και 4 εργάσιμες ημέρες. (Σε διαφορετική περίπτωση θα ενημερώνεστε).
Εάν έχει εξαντληθεί ή δεν υπάρχει άμεσα παραδοτέο κάποιο από τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει θα ενημερώνεστε από το αρμόδιο τμήμα του iGet για την ημερομηνία παράδοσης και αποστολής ή αλλαγής ,εφόσον το επιθυμείται, με κάποιο παραπλήσιο προϊόν.
Για να παρακολουθήσετε την αποστολή της παραγγελίας σας μέσω web (tracking order) , απλά τοποθετείτε τον αριθμό αποστολής που σας ενημερώσαμε μέσω email εδώ : http://www.taxydromiki.gr

Το iGet διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους όρους ,τους τρόπους και το κόστος της αποστολής χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.

Επιστροφές Προϊόντων :
Επιστροφές προϊόντων τα οποία έχουν αγοραστεί από το ηλεκτρονικό μας  κατάστημα γίνονται για τις εξής περιπτώσεις :

1.    Αν παραλάβετε διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχετε παραγγείλει δηλαδή  λάθος εκτέλεση παραγγελίας με δική μας υπαιτιότητα.

a.    Στην περίπτωση επιστροφής είδους λόγω λάθους εκτέλεσης της παραγγελίας σας από το iGet, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο το κατάστημα μας . Θα φροντίσουμε να καλυφτείτε άμεσα με το σωστό προϊόν και στην περίπτωση μη διάθεσης του είδους που έχετε επιλέξει να πιστωθείτε το καταβληθέν ποσό εφόσον το έχετε προ εξοφλήσει. Θερμή παράκληση σε περιπτώσεις επιστροφής λανθασμένου εμπορεύματος ,να το επιστρέψετε όπως ακριβώς το έχετε παραλάβει κατά την αποστολή μας. Για να γίνει η  επιστροφή του προϊόντος  σε αυτή την περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το αργότερο εντός 48 ωρών από την παραλαβή έτσι ώστε , σε συνεργασία με το courier , να  δρομολογήσουμε την παραλαβή του. Η διαδικασία της πίστωσης γίνεται αφού παραλάβουμε το επιστρεφόμενο είδος.

2.    Αν παραλάβατε το προϊόν ,δεν το αποσφραγίσατε αλλά μετανιώσατε για την τελική σας επιλογή (μη προβληματικό ειδος).

a.    Για να μπορέσετε να ασκήσετε αυτό το δικαίωμα θα πρέπει να μας  ενημερώσετε εντός 24 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής του .Στην περίπτωση επιστροφής προϊόντων λόγω αλλαγής στην επιλογή σας σχετικά με τα εμπορεύματα της παραγγελίας σας από το iGet, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουνε αποκλειστικά και μόνο τoν τελικό πελάτη. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιστροφής του είδους επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να πιστωθεί το αντίστοιχο ποσό στον Λογαριασμό σας και να επιλέξετε ένα άλλο προϊόν , από τα διαθέσιμα είδη του καταστήματός μας ,  έτσι ώστε να συμψηφίσουμε το ποσό αξίας του επιστρεφόμενου από εσάς προϊόντος. Η διαδικασία της πίστωσης γίνεται αφού παραλάβουμε το επιστρεφόμενο είδος. Σας υπενθυμίζουμε ότι το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να αποσταλεί όπως σας παραδόθηκε από πλευράς συσκευασίας και να μην έχει χρησιμοποιηθεί ώστε να τηρηθούν οι όροι της παρούσας παραγράφου .Σε περίπτωση που προκύπτει διαφορά προς πληρωμή μετά την νέα σας επιλογή θα πρέπει να καταθέσετε το ποσό της διαφοράς σε λογαριασμό της εταιρίας ώστε να σας αποσταλεί το νέο προϊόν. Σε περίπτωση επιλογής προϊόντος μικρότερης αξίας για αντικατάσταση του επιστρεφόμενου θα πρέπει να συνεχίσετε τις αγορές σας. Είναι σημαντικό να τονίσουμε για ακόμη μια φορά ότι σε αυτή την περίπτωση επιστροφής πρέπει να επιστρέψετε το  εμπόρευμα από την λάθος επιλογή σας όπως το έχετε παραλάβει κατά την αποστολή μας.  Για την επιστροφή του προϊόντος  σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να δρομολογήσουμε σε συνεργασία με το courier την παραλαβή του ,εφόσον το επιθυμείτε. Μπορείτε πάντοτε να το επιστρέψετε οι ίδιοι στην έδρα της εταιρίας και του service (Φιλίππου 13 Έδεσσα).

3.    Προβληματικό είδος στις πρώτες μέρες απόκτησης του και σύμφωνα με τις καλύψεις πολιτικής D.O.A (dead on arrival) του εκάστοτε κατασκευαστή.

a.    Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε. Είναι σημαντικό να σας ενημερώσουμε ότι σε περίπτωση κακής δικής σας εκτίμησης για προϊόν σε DOA (εφόσον διαπιστωθεί κατόπιν ελέγχου μας ότι η συσκευή λειτουργεί κανονικά ), επιβαρύνεστε κατά ελάχιστων τα μεταφορικά έξοδα μετακίνησης του προϊόντος. Ενδέχεται να προκύψει από το service του κατασκευαστή και επιπλέον χρέωση Τεχνικού Ελέγχου (σε αυτή την περίπτωση θα ενημερώνεστε από το αντίστοιχο τμήμα τoυ i-Get.

4.    Επιστροφή προς service λόγω προβληματικής Λειτουργίας προϊόντος που έχετε προμηθευτεί από το κατάστημά μας  και είναι εντός της περιόδου εγγύησης (σύμφωνα πάντα με την χρονική ισχύ εγγύησης του κατασκευαστή  για προβληματικό είδος).

a.     Στην περίπτωση αυτή η αποστολή και παραλαβή του προϊόντος είναι με ευθύνη και έξοδα του τελικού πελάτη. Σας ενημερώνουμε ότι η κατάσταση της παραδιδόμενης προς έλεγχο συσκευής – προϊόντος θα πρέπει να τηρεί τις συνθήκες εγγύησης του κάθε κατασκευαστή για τις οποίες μπορείτε να ενημερώνεστε από την εκάστοτε ιστοσελίδα του κατασκευαστικού οίκου είτε από τις πληροφορίες στην εταιρία μας.

5.    Προς service λόγω προβληματικής Λειτουργίας προϊόντος ανεξάρτητα αν το έχετε  προμηθευτεί από το κατάστημά μας  και δεν υπάρχει κάλυψη εντός εγγύησης (Προβληματικό είδος) .

a.    Στην περίπτωση αυτή η αποστολή και παραλαβή του προϊόντος είναι με ευθύνη και έξοδα του τελικού πελάτη . Το προϊόν παραλαμβάνεται από το Service της εταιρίας μας (Φιλίππου 13 Έδεσσα) τηρώντας τις διαδικασίες ελέγχου και επισκευείς με βάση τις  χρεώσεις που ισχύουν από τον τρέχων Τιμοκατάλογο Service της εταιρίας.

’Oροι για την  διαδικασία επιστροφής προϊόντων των παραπάνω περιπτώσεων:

1.    Μαζί με το προϊόν είναι  απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης ή του τιμολόγιου αγοράς από την εταιρία μας.
2.    Τα επιστρεφόμενα είδη δεν πρέπει να  έχουν ανοιχτεί (και πολύ περισσότερο χρησιμοποιηθεί ) από την αρχική τους συσκευασία
3.    Τήρηση των χρόνων δικαιώματος επιστροφής ανά περίπτωση


Προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν σας παρακαλούμε συμπληρώστε τη σχετική «Φόρμα
Επιστροφής» πατώντας εδώ

 
     


  • facebook
  • youtube
  • twitter
  • google plus


© 2017 i-Get | Multimedia Store.  Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση, δέσμευση τιμών γίνεται μόνο μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας και επιβεβαίωσής της γραπτά από την εταιρία μας, οι φωτογραφίες και τα video των προϊόντων είναι ενδεικτικά.

Pegasus Hermes Application   Powered by Pegasus Technology